سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خود رأی، در خطا و اشتباه فرو می افتد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

امروز نتایج آرای میلیونها ایرانی که در انتخابات شرکت کرده بودند منتشر شد و به طور طبیعی بازتاب های خاص خود را داشت.
آنچه در این میان موجب بروز ناآرامی ها در سطح شهر تهران شد مواضع دو کاندیدای اصلاح طلب انتخابات امسال بود که یکی از آنان یعنی میر حسین موسوی از پیش خود را برنده انتخابات می دانست والبته از حق نگذریم که مردم زیادی موافق او بودند و خود من که در انتخابات شرکت کردم در یک رایزنی ساده در محل رأی دادن خودم متوجه اقبال زیاد میرحسین موسوی در این انتخابات شدم.اما احساس می کنم طرفداران محمود احمدی نژاد نیز آرام ننشستند و با حضور 24 میلیونی خود او را به عنوان رئیس جمهور دهم ایران انتخاب کردند.
واقعیت این است که به عنوان یک روزنامه نگار ایرانی به هیچ وجه با فرضیه تقلب در انتخابات موافق نیستم.چراکه همین مردم که امروز مدعی تقلبند بر صحت انتخابات در دوره های گذشته صحه گذارده اند.
من نه اصول گرا هستم و نه اصلاح طلب.بر عملکرد این دولت انتقاداتی دارم اما بر برخی سیاستهای دولت احمدی نژاد هم صحه می گذارم.
آنچه اهمیت دارد این است که انتخابات به پایان رسیده و مردم همه باید با هم متحد شوند.حتی اگر از این دولت ناراضی اند. آنچه ایران را آباد می کند اتحاد است و همدلی.
یکی از نکات جالب این انتخابات حجم بالای طنز و لطیفه در این دوره بود.شاید اذعان مقامات مخابراتی ایران به اینکه صدها میلیون پیامک در ایام نتخابات بین موبایل های مردم رد و بدل شده به دلیل رواج این طنزها در ایام انتخابات بود.


 نوشته شده توسط پ - الف در یکشنبه 88/3/24 و ساعت 3:42 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

نورافکن
پ - الف
من هم مانند شما انسانی ام با خوبی ها و بدی هایی که خداوند و جامعه در وجودم نهاده اند.در دنیای فرهنگ و هنر سالهاست که در تکاپو و تلاشم. در عالم سیاست و جامعه هم بارها دست و پا زدم.نه این طرفی ام و نه آن طرفی.فقط آدمها را دوست دارم.در دنیای کوچکم موفقیت های بزرگ و شکست های زیبایی را تجربه کرده ام و حال آمده ام برای یاد گرفتن از مردمی که دنیای مجازی خانه شان است.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 1
مجموع بازدیدها: 3339
فهرست موضوعی یادداشت ها
جستجو در صفحه

خبر نامه